Budowanie masy mięśniowej na siłowni

 

Gainery to bardzo skuteczne odżywki dla ektomorfików. Czyli dla osób bardzo szczupłych, które nie potrafią przybrać na wadze. Czyli powiedzmy osoba, która ciągle je a nie tyje, zaś jak chodzi na siłownię, to zamiast nabrać masy mięśniowej to ciągle spala tłuszcz i jest coraz szczuplejsza. Tego typu ludzi jest tyle samo co osób otyłych. 

Jak nabrać masy mięśniowej ćwicząc?

skuteczny gainer na masęJest sporo możliwości, przede wszystkim nadwyżka kaloryczna jest najbardziej istotna nie ma nic ważniejszego. Jeżeli nawet to nie pomaga, warto pomiędzy treningami zastosować skuteczny gainer na masę. Taki gainer składa się typowo z 80 procent z węglowodanów i z 20 procent białka. Dzięki czemu najbardziej oporni na tycie przybiorą masy mięśniowej. Tego typu produkty śmiało kupimy w sieci albo czasami w sklepach stacjonarnych, dla ćwiczących intensywnie. Tegu typu produkt, nie może również zastępować normalnych posiłków, ponieważ może to sprawić, że nabawimy się niedoborów witamin oraz innych mikroelementów. Dlatego gainer na masę najlepiej stosować albo pomiędzy posiłkami, albo wsypywać do koktajli albo po prostu  zamiast kolacji wypic szejka białkowego. Wszystko jest dla ludzi tylko trzeba z umiarem to stosować. Takie odżywki na masę nie sa polecane dla osób które szybko tyją, pobjadają się czy piją alkohol, to trzeba mieć na uwadze, gdyż spora ilość białka mieszana z alkoholem może źle korelować z alkoholem.

Odpowiednie ćwiczenia i treningi potrafią naprawdę przynieść cuda. Odpowiednia dieta i suplementy również, trzeba tylko wiedzieć, dla kogo są niektóre odżywki białkowe czy gainery. Najlepiej to skorzystać z porad trenera i dietetyka, wtedy będziemy mieli pewność, że robimy wszystko dobrze i tak jak być powinno, bez zbędnych komplikacji oraz wątpliwości.