Jakie szablony allegro przyciągną klientów?

Allegro- to najpopularniejsze miejsce internetowej sprzedaży, znane każdemu użytkownikowi internetu. Specjaliści od sprzedaży krytykują Allegro za bardzo wysokie prowizje i utrudniony kontakt z administracją serwera. Dla przeciętnego internauty Allegro to coś więcej niż tylko platforma sprzedaży – to adrenalina, okazja do oglądania towarów bez wychodzenia z domu, miejsce do nawiązywania znajomości.

Aby zaistnieć w internecie trzeba wyróżnić się. Powyższa zasada obowiązuje głównie na platformach sprzedażowych. Towarów z danej branży, np.: bieliźnianej są setki. Klient zauważy tylko wyróżnioną. Dlatego też warto skorzystać z bogatej możliwości wyróżnienia swojej oferty. Miniaturki i zdjęcia dają nam możliwość odróżnienia się z tłumu. Stosuje się różnorodne strategie: logo na miniaturce, znak wodny z nickiem Allegro, ramki, kolory, zachęcające teksty, śmieszne obrazki, ładne zdjęcia, chwytliwe nagłówki. Warto skorzystać z tych możliwości i na chwilę przyciągnąć wzrok potencjalnego klienta. Dla osoby, która poszukuje określonego towaru liczy się nie tylko cena, ale również sposób prezentacji produktu lub usługi. Estetycznie wyglądająca aukcja i odpowiednio wyeksponowany produkt przyciągają uwagę odbiorcy, tym samym zwiększają szansę na sprzedaż towaru. Profesjonalne szablony Allegro tworzy się z myślą o konkretnym produkcie. Celem szablonu Allegro jest zwiększenie zainteresowania aukcją i wykreowanie dobrego wizerunku sprzedającego. Dobry szablon musi mieć przejrzystą grafikę, ładne zdjęcia i odpowiednio eksponować produkt. Może także odwoływać się do znanych, społecznych skojarzeń. Wygląd szablonu powinien być unikatowy i dopasowany do profilu działalności wystawiającego towar na licytację. Strona powinna być dynamiczna, sprawdzają się animacje, GIF, które przyciągają wzrok internatów.

Zainteresowanie ofertą wspomaga umieszczenie loga firmy na mapie. Warto mieć aktywny status GG i Skype. Komunikatory ułatwiają komunikację między potencjalnym zainteresowanym a sprzedającym.